English
hotels.co.il כל המלונות בישראל

ביקורת על מלון קיסר פרימייר טבריה, ציון 6.3, תאריך 21/08/16

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון קיסר פרימייר טבריה

חוות דעת מההזמנה של פנינה

מלון נחמד, קרוב לטיילת, לעיר, שירות סה"כ בסדר

בריכה קטנה, החדרים צריך לשדרג להוציא כבר את השטיחים הללו ולשים פרקט, המיטות ישנות (לפחות בחדר שאני שהיתי בו) חדר אוכל: צריך שיהיו 2 מוצבים של אוכל שיהיה כפול ולא לחץ בהגשות, כנ"ל לגבי מתקנים כמו הפנקייק להגדיל ל2 עובדים ובחביתות, ובוופל בלגי, שיהיו 2 עמדות היה לי מאד חסר קפה מגורען (למכורים ביננו) הצטערתי שלא הבאתי מהבית סה"כ מלון נחמד

תגובת המלון:
שלום רב, חוות דעתכם הועברה לידי וקראתיה בעיון רב. ראשית, הרשו נא לי להודות לכם על כי הקדשתם מזמנכם לכתיבת חוות דעת זו, שכן ההיזון החוזר מן הלקוחות הינו הדרך הטובה ביותר לעשיית שיפורים ועל כך תודתי. הערותיכם נלמדו אחת לאחת, מסקנות הוסקו והועברו אל הנוגעים בדבר. אני מודה לכם ומעריך זאת, על כך שלצד הערותיכם ציינתם לטובה ושיבחתם את רמת השירות. אשמח לשוב ולראותכם מתארחים במלוננו. בברכה, יובל אברמזון מ נ כ " ל

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים