English
hotels.co.il כל המלונות בישראל

ביקורת על מלון קיסר פרימייר טבריה, ציון 9.9, תאריך 06/07/16

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון קיסר פרימייר טבריה

חוות דעת מההזמנה של רונן

יחס מעולה. אדיבות

נקיון - בחדר היו שטיחים שהם כבר ישנים וספוגים באבק. היום כבר עוברים לרצפת פרקט ולדעתי זה יהיה נעים יותר משטיח. בחדר היה קומקום חשמלי וכוסות זכוכית עם קפה, סוכר, נס קפה וכו'. זה היה מצויין אך כוסות הזכוכית לדעתי עוברות רק רחיצה במי ברז בלבד בשרותים שבחדר, דבר אשר מנע ממני מלהשתמש בכוסות מטעמי היגיינה. עדיף לשים בחדר כוסות חד פעמיים לשתייה חמה.

תגובת המלון:
פנייתך הועברה לידי וקראתיה בעיון רב. אני מבקש להודות לך על כי הקדשת מזמנך לכתיבת חוות דעתך, שכן ההיזון החוזר מן הלקוחות הינו הדרך הטובה ביותר לעשיית שיפורים ועל כך תודתי. הערותיך נלמדו והועברו אל הנוגעים בדבר. אשמח לשוב ולראותכם מתארחים במלוננו. בברכה, יובל אברמזון מ נ כ " ל

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים